poniedziałek, 7 maja 2012

Uffff Wreszcie znalazłam choć chwilę czasu na biżuterię. Przepraszam za nieobecność. Ostatnio biorę udział w kilku konkursach i wiele się uczę. Tą bransoletkę wykonałam na zamówienie, ale i tak mi się podoba. Fantazja w kolorach brązu i złota z słonikiem na szczęście
Następną bransoletkę robię już chyba kilka dni. Nawlekam koralik a tu sobie przypominam że muszę coś zrobić. JEdnak wreszcie się zawzięłam i zrobiłam ją:)Wykorzystałam w niej koralik fimo . Kocham jego kolory i pasuje mi do sweterka hehe
Jeszcze jako mały dodatek pokazuję bransoletki wykonane przez moją przyjaciółkę:)
Ps.przeprasza że nie jest na białym tle ale zdjęcia robiłam słabszym aparatem i w pośpiechu:)( Mam nadzieję że znajdę trochę czasu i zrobię więcej ciekawych bransoletek i kolczyków:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz