piątek, 11 maja 2012

Kuferek na biżuterię

Dzisiejszy post jest zupełnie inny niż zwykle dzisiaj pokażę wam mój kuferek na biżuterię. Każda z nas na pewno ma lub chce to mieć. Są na rynku różne rodzaje mniejsze, większe ,skórzane itd. Ceny kuferków wahają się od 30 zł do nawet 200zł. Lecz jak już kupujemy to lepiej mieć trochę większy.:)
Jednak i tak każdy jest wyjątkowy. Teraz opiszę wam mój kuferek a raczej kufer:) Jest to prezent urodzinowy od mojej cioci,wujka i kuzyna z Ameryki <3
Z wierzchu jest skórzany. Piękny fioletowy kolor z złotymi akcentami. Otwierany jest na kluczyk. Na górze ma rączkę do przenoszenia. Może go otwórzmy:)
W środku też ma fioletowe elementy z złotymi uchwytami. Dodatkowo obszyty jest białym materiałem i ma przydatne lusterko. Teraz powiem do czego służą poszczególnie elementy.
Po bokach mam takie jaby uchwyciki. Ja zawieszam na nie bransoletki ale mogą służyć też dla kolczyków:)
Na pierwszym poziomie mam dwie szufladki do jednej ten mniejszej wsadzam rzeczy najcenniejsze. Do tej drugiej obok z małymi przegródkami można wsadzać drobne koczyki ale i też broszki.
Niżej mam wszystko, ale głównie bransoletki. Tu jest totalny misz masz ale i tak się jakoś łapie:)
Trzecie piętro to mniejsze przegródki. Tutaj można posegregować rzeczy jak tylko chcesz. Ja posegregowałam na ulubione, sowy, fantazje.
Na końcu mam podłużne przegródki, służą one do naszyjników lub łańcuszków. Ogólnie wszystko co na szyję. Teraz znów powracam na górę.
Mam tu dziureczki na kolczyki. Jednak dałam tu tylko te ulubione.
Do otwieranej skrytki dałam wszystkie pozostałe pary kolczyków. Można tu też dać rzeczy które są delikatne lub nie chcesz by się kurzyły.
To służy na pierścionki. Nie jestem jednak ich maniaczką i mam ich mało:)
Bardzo ciekawą rzeczą jaką ma mój kuferek jest kuferek podróżny:) są tu fajne przegródki i jest idealny na wycieczki:)
Tak wygląda z wszystkimi szufladkami:) Mam nadzieję że się Wam spodobał:) Zapraszam na fanpage na facebooku:)

1 komentarz:

  1. Twój kuferek jest cudny. A to pierwsze zdjęcie gdzie w lusterku odbijają się jakieś maskotki... kuferek wygląda na nim jak regalik do domku dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń