wtorek, 20 grudnia 2011

Wyniki konkursu!

Bransoletki wygrywają!

pewnie myślicie dlaczego są trzy wygrane. Otóż pisałam wcześniej że jest świąteczna niespodzianka;) każda z was otrzyma także te kolczyki:

i także jedna z was dostanie taką bransoletkę


Teraz każdy komplet wsadzam do koperty i czekam na wasze adresy e-maile . Jeśli komuś bardzo zależało na wygranej nie przejmujcie się z okazji 100 obserwatorów lub lubię to na facebooku będzie dużyyyyyyy konkurs z super nagrodami;)



jutro rano nagrody zostaną rozdane;)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę :) Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Wesołych świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bardzo podobają mi się rzeczy przez ciebie wykonane. !
    Uwielbiam robić coś unikatowego ;P

    Super blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. dzx romb;)
    *masz mi wyslać*
    *żarcik*
    *czy to nie jest twój salon?*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog.
    Zapraszam do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń