poniedziałek, 5 grudnia 2011

Na początek...

Witam!
Dzisiaj rozpoczęłam prowadzenia mojego bloga "srebrny-york". Na początek chcę Wam pokazać moje bransoletki które robiłam w dawnym czasie.
1. Bransoletki wykonana z dosyć ciężkich koralików na rozciąganej żyłce.




Cena- 8zł+wysyłka (3 szt)

2.Fioletowa delikatna bransoletka na drucie pamięciowym.

cena-5zł+wys.

3. Bransoletka w granatach wykonana na drucie pamięciowym


cena 5zł+wys.
4.Czerwona bransoletka wykonana z drewna druga z granatowych , czerwonych ,białych koralików + perły i charms "konik wodny"



cena- 8zł+wys

5.Bransoletka wykonana z głównie dużych niebieskich korali na rozciąganej żyłce

4,5zł +wys.

6.Piękna bransoletka w fioletowych koralikach z przywieszką w kształcie sowy. Jej długość jest regulowana<19cm-23cm>


cena 15zł + wys.

7.Bardzo barwna bransoleta w neonowych barwach

Obecnie nie jest na sprzedaż ale za niedługo pojawi się w ofercie.

8.Bransoletka z przywieszkami

Sprzedana

9.Kolczyki z motywem lecących ptaszków

5zł+wys.

10.Kolczyki z srebrną przywieszką i niebieskim koralikiem

5zł+wys.

11.Kolczyki z masy perłowej

Możliwość zamówienia w najbliższym czasie


Mam nadzieję że spodobały się Wam moje wyroby i zachęcam do kupienie właśnie tego jedynego egzemplarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz